میوه خشک زنجان موجب مسمومیت یک کودک شد

با توجه به غنی بودن از مواد مغذی، میوه خشک زنجان باید به مقدار متوسط ​​و دور از وعده های غذایی اصلی مصرف شود.

باید از مصرف آن به ویژه در عصر بعد از غذا اجتناب کرد، زیرا هضم را سنگین می کند و کالری اضافی را فراهم می کند.

در عوض، به دلیل فوایدی که برای آنها و جنین به همراه دارد، نوشدارویی برای سلامتی در صبحانه ، به عنوان میان وعده بین وعده های غذایی و به عنوان یک میان وعده انرژی زا برای کسانی که ورزش می کنند، برای دانش آموزان و در نهایت برای زنان باردار است.

مصرف میوه خشک برای افرادی که از بیماری های دستگاه گوارش مانند کولیت، کولیت اولسراتیو، گاستریت، زخم معده و بیماری کرون رنج می برند، به دلیل فیبر زیادی که دارد، توصیه نمی شود.

دیابتی ها، مبتلایان به مشکلات کلیوی و افرادی که از رژیم غذایی کم کالری پیروی می کنند، به دلیل داشتن قند زیاد، باید از میوه های خشک شده پرهیز کنند.

میوه

ویتامین ها، مواد معدنی ، اسیدهای چرب و بسیاری از خواص. میوه خشک یک کوکتل واقعی از طعم و مزه برای بدن ما است، تا جایی که اغلب در میان به اصطلاح سوپر غذاها قرار می گیرد.

در وعده صبحانه همراه با ماست، به عنوان میان وعده برای رفع گرسنگی قبل از ناهار یا شام، یا در وعده های اصلی برای غنی سازی سالاد یا ماهی نان، میوه خشک برای مصرف در هر زمانی از روز مناسب است.

کمک آن به یک رژیم غذایی سالم ضروری است. مصرف منظم میوه های خشک برای تضمین مقدار مناسب مواد مغذی بدن و بهبود برخی عملکردهای حیاتی مهم است.

بیایید تمام فواید این دسته غذایی گرانبها را دریابیم، چه تعداد و چه نوع میوه های خشک وجود دارد و چرا برای بدن ما بسیار مهم است.

دسته بندی میوه های خشک شامل دو نوع غذا می باشد که از نظر خصوصیات و خواص به راحتی قابل تشخیص هستند: میوه خشک (لیپیدی) و میوه خشک یا کم آب (گلوسیدیک).

میوه خشک لیپید میوه ای با پوست روغنی است: بادام، پسته، گردو، فندق، بادام زمینی و غیره. سرشار از اسیدهای چرب تک غیراشباع و چند غیراشباع از جمله امگا 3 و امگا 6 است و همچنین حاوی درصد بالایی از فیبر و پروتئین نامحلول است .

علیرغم اینکه بسیار مغذی و کالری است (600 کیلو کالری در هر 100 گرم محصول)، همچنین برای افرادی که از رژیم غذایی کم کالری پیروی می کنند مناسب است زیرا فاقد کلسترول و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است.

علاوه بر این، محتوای بالای فیبر باعث تحریک احساس سیری می شود و به شما امکان می دهد بدون احساس گرسنگی به وعده غذایی بعدی برسید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.