چسب صنعتی دوقلو با شمش طلا در تبریز مبادله شد

یکی از لوازم ضروری در هر خانه‌ای چسب صنعتی دوقلو است اما معمولاٌ تعداد زیاد انواع چسب در ابزار فروشی‌ گیج‌کننده است.

پس بهتر است به هنگام خرید چسب دقت بیشتری به خرج دهید: یک نوع چسب برای همه‌ی کارها مناسب نیست و انتخاب اشتباه چسب باعث می‌شود کار خراب شود و نتوانید قطعات مورد نظر را با موفقیت به هم بچسبانید.

چسب اپوکسی دوقلو با کاربردهای مختلفی که دارد برای کارهای مختلف و چسباندن اجسام مختلف ایده آل است.

یک چسب پرکننده شکاف دو جزئی و سریع با خاصیت اتصال عالی بر روی انواع مواد از جمله پلاستیک، لاستیک و فلزات است. قوام ژل از پخش شدن محصول حتی از سطوح عمودی جلوگیری می کند. همچنین برای چسباندن مواد متخلخل مانند چوب، کاغذ، چرم و پارچه مناسب است.

ویژگی ها:پخت سریع؛پر کردن شکاف تا 5 میلی متر؛پایه ژل برای استفاده بر روی سقف و سطوح عمودی؛کاربرد دقیق و تمیز با سرنگ؛ مقاومت در برابر دما از -40 تا +80 درجه سانتیگراد؛ایده آل برای تعمیرات سریع قطعات پلاستیکی شکسته و تعمیرات اضطراری کوچک از هر نوع است.

چسب
اتصال عالی تمام مواد رایج (فلزات، اکثر پلاستیک ها، لاستیک، چوب، کاغذ و غیره)؛اتصال پلی اولفین ها (PE، PP و PTFE) به شرطی که سطح با پرایمر LOCTITE 770 درمان شود.

برای مونتاژ قطعات با شکاف ناهموار یا ناشناخته تا 5 میلی متر (0.2 اینچ) و برای کاربردهایی که نیاز به پخت کامل چسب اضافی است.

سطوحی که باید چسبانده شوند باید تمیز و عاری از چربی باشند. سطوح را با پاک کننده LOCTITE تمیز کنید و اجازه دهید سطوح خشک شوند.
برای اعمال چسب، اجزای A و B باید مخلوط شوند. محصول را می توان مستقیماً از کارتریج دوگانه از طریق نازل مخلوط کن موجود در کیت اعمال کرد. از 1 تا 2 سانتی متر اول چسب استفاده نکنید.
مخلوط را روی یکی از سطوحی که قرار است چسبانده شود، بمالید. برای پخش کردن چسب از پارچه یا برس استفاده نکنید. قطعات را در عرض چند ثانیه جمع کنید. قطعات باید تا حد امکان دقیق متصل شوند، زیرا زمان کوتاه تثبیت ترکیب، تنظیم بعدی را دشوار می کند.اتصال باید فشرده و ثابت شود تا زمانی که استحکام فنی مورد نیاز به دست آید.
اتصال باید قبل از اعمال بار کاری به استحکام کامل خود برسد (معمولاً 24 ساعت پس از مونتاژ).

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.