زیتون اسلایس بانیان صادراتش به کشورهایی اروپایی تحریم شد

اگر می خواهید جوانی را طولانی کنید و سلامتی خود را حفظ کنید زیتون اسلایس بانیان را در برنامه غذایی روزانه خود قرار دهید.

پزشکان توصیه می کنند روزانه 3 تا 5 عدد زیتون (از گونه های کوچک مانند زیتون که در تصویر زیر است) همراه با چاله بخورید، این به تقویت رگ ها و کاهش احتقان هموروئید کمک می کند.

عقیده ای وجود دارد که با افزایش سن، تعداد جوانه های چشایی روی زبان کاهش می یابد. بنابراین، ما در دوران کودکی برخی از محصولات را به روحیه نمی بردیم، اما اکنون آنها را می پرستیم.

واقعیت این است که کودکان طعم شور یا ترش را عمیق تر از بزرگسالان احساس می کنند و چنین احساساتی همیشه خوشایند نیستند.ا در مورد چه چیزی صحبت می کنیم؟

این واقعیت که ما بیهوده سال هاست که از جوانه های چشایی خود پیروی می کنیم و مفیدترین محصول – زیتون – را در رژیم غذایی قرار نمی دهیم. توت های مورد علاقه همه محافظت و پشتیبانی قدرتمند برای سلامت کل بدن نیستند.

زیتون

با مطالعه تحقیقات علمی به این نتیجه رسیدیم: مصرف منظم زیتون در غذا از بسیاری از بیماری های صعب العلاج از جمله سرطان پیشگیری می کند.
تیمی از محققان دانشگاه بارسلونا و گرانادا نشان داده‌اند که اسید ماسلینیک ، اسید موجود در پوست زیتون، می‌تواند رشد را کاهش داده و باعث آپوپتوز (مرگ) سلول‌های سرطانی روده بزرگ شود.
مطالعه موازی توسط دانشمندان مؤسسه سرطان شناسی کاتالان در خیرونا و دانشگاه گرانادا نیز نتایج شگفت انگیزی را نشان داد. معلوم شد که روغن زیتون فشرده (بدون استفاده از مواد شیمیایی) پلی فنول هایی را حفظ می کند که می تواند ژن HER2 را که به توسعه سرطان سینه کمک می کند سرکوب کند.
بدون شک، درمان اصلی را می توان تنها بر اساس آماده سازی شیمیایی ، از جمله پلی فنول های کشف شده.

اما وجود این مواد در روغن دلیل انکار ناپذیری برای گنجاندن یک محصول با کیفیت در رژیم غذایی همه زنان برای پیشگیری از بیماری است ما امیدواریم که در آینده نزدیک مواد مفید کشف شده دانشمندان را به ایجاد داروهای ضد سرطان موثر جدید سوق دهد.

از این گذشته، استفاده از زیتون، حتی در مقادیر زیاد، در مبارزه با یک بیماری در حال ظهور مؤثر نخواهد بود. در عین حال، زیتون و سایر غذاهای سالم می توانند رژیم غذایی سالم اصلی را تشکیل دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.