گاوآهن دو خیش تیلر جان یک کشارز را نجات داد

لازم به ذکر است گاوآهن دو خیش تیلر ماشینی قدرتمند با تیغه های تیز است. بنابراین، مهم است که هنگام استفاده از آن، اقدامات احتیاطی مناسب را انجام دهید. همیشه دفترچه راهنمای سرویس را بخوانید تا مطمئن شوید که با کنترل ها و ویژگی های ایمنی آشنا هستید.

همچنین باید از وسایل ایمنی مناسب، از جمله چکمه، شلوار و آستین بلند و محافظ چشم استفاده کنید.

پنجه باغ یک قطعه ابزار مفید برای شکستن خاک برای کاشت است. هنگامی که برای آماده کردن زمین خود برای باغبانی آماده استفاده از تیلر هستید، این مراحل را دنبال کنید تا مطمئن شوید که مراحل مناسب را دنبال می کنید.

مردم غالباً از اصطلاحات تیلر و کولتیواتور به جای یکدیگر استفاده می کنند، اما این کلمات در واقع به دو ابزار مختلف با دو هدف متمایز اشاره دارند.

استفاده از پنجه زمانی که بهتر است از کولتیواتور استفاده کنید یا برعکس، مانند استفاده از همزن برقی برای پرتاب سالاد یا چنگال برای هم زدن کیک است.

در عوض، ابزار مناسب را برای کار انتخاب کنید و کارآمدتر خواهید بود.خالقان باغبانان هستند. آنها ماشین های قوی هستند که برای حفر و مخلوط کردن خاک سخت در یک بستر باغچه طراحی شده اند.

گاو آهن

پنجه های باغ به طور گسترده در دو سبک موجود هستند:سبک سوم، تیلر وسط ، در دسترس است اما در بین مصرف کنندگان کمتر رایج است.نوع پنجه ای که انتخاب می کنید به انواع پروژه هایی که امیدوارید با آن انجام دهید بستگی دارد.

تیلر جلوپنجه های قلاب جلو برای بسیاری از کارهایی که باغبانان هر ساله انجام می دهند ایده آل هستند:

شکستن زمین نسبتاً سخت. سست کردن خاک سفت.حفر باغ کوچک تا متوسط.
مانور دادن آن‌ها نسبت به همتای عقب خود آسان‌تر است، زیرا چرخ‌های آن‌ها در عقب قرار دارند، که چرخش و معکوس کردن تیلر شما را بسیار ساده‌تر می‌کند.

تیلر عقبتیلرهای عقب ماشین‌های بسیار خوبی برای کارهایی هستند که باید هنگام شروع یک قطعه باغ بزرگ جدید انجام شوند:

شکستن زمین سخت.سست کردن خاک سخت یا سنگی.حفر باغ های بزرگ یا زمین های کشاورزی کوچک است.
تیلرهای قلاب عقب معمولاً بزرگ هستند که می تواند فشار دادن و هدایت آنها را دشوارتر کند. با این حال، یک تیلر عقب به شما امکان می دهد تا از وزن دستگاه برای قدرت بیشتر استفاده کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.