مغز بادام برای لاغری از ریزش سکه ای جلوگیری می کند

انواع مختلفی از مغز بادام برای لاغری  وجود دارد که برخی از آنها دانه هایی با خواص سمی برای انسان تولید می کنند.

همیشه یک قانون خوب است که به پزشک معتمد خود اعتماد کنید و از دستورات او پیروی کنید، همچنین در نظر داشته باشید که بادام مانند بقیه میوه های خشک می تواند در افراد مستعد ایجاد حساسیت کند.

با این حال، به طور کلی، برای بهره مندی کامل از خواص مغز بادام برای لاغری، مصرف حدود 20 تا 30 گرم (15 عدد بادام) توصیه می شود، ترجیحاً آن را بدون برداشتن پوست قهوه ای که حاوی بسیاری از مواد مغذی است و بدون تجاوز از این مقدار مصرف کنید.

زیرا: از آنجایی که گردو مواد غذایی بسیار کالری است.

یک نکته مفید، علاوه بر استفاده از آنها به عنوان یک ماده برای دسر، این است که آنها را به عنوان میان وعده صبح، برای جلوگیری از گرسنگی یا بعد از ظهر به عنوان میان وعده مصرف کنید.

مغز

بادام هم می تواند باشدریز رنده شده به عنوان چاشنی برای بسیاری از غذاهای خوش طعم و شیرین.
ادام ها را می توان در پوست خود برای چند ماه نیز نگهداری کرد، در حالی که اگر بادام فاقد آن باشد باید به سرعت مصرف شود و در جای خشک و خنک نگهداری شود . در نهایت، آنها برای کسانی که از سنگ کلیه رنج می برند مناسب نیستند، زیرا سرشار از اگزالات هستند

بادام علاوه بر استفاده در غذاهای شیرین و شور، برای تولید نوشیدنی معمولی (شیر بادام)، آرد، شربت و گرانیتا نیز استفاده می شود.مغز بادام سرشار از فیبر است و در دوران لاغری به شدت توصیه می شود برای اینکه مدت زیادی شما را سیر نگه می دارد.

کربوهیدرات های موجود در 100 گرم بادام شامل 0.8 گرم نشاسته، 3.7 گرم قند محلول و 12.7 گرم فیبر (12.04 گرم نامحلول و 0.63 گرم محلول است).

از سوی دیگر، لیپیدها شامل چربی‌های غیراشباع چندگانه (10.85 درصد) و چربی‌های تک غیراشباع (39.44 درصد) و همچنین چربی‌های اشباع شده (4.59 درصد) هستند که در میان آنها اسید پالمتیک برجسته است.

با این حال، اسیدهای چرب فراوان عبارتند از اولئیک اسید (تک غیراشباع) و آلفا-لینولنیک اسید (چند غیراشباع). با این حال، کلسترول وجود ندارد. 15 درصد باقیمانده کالری مربوط به پروتئین است. دومی به ویژه غنی از آرژنین است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.