پیدا شدن کفش کوهنوردی مردانه در صحنه جرم قاتل کوهنورد را رسوا کرد

با وجود بسیاری از کفش کوهنوردی مردانه در بازار، می‌خواهید از یک رویکرد عملی برای انتخاب کفش مناسب خود استفاده کنید.

اهداف صعود خود را در نظر بگیرید. انواع مختلف کوهنوردی نیاز به نوع متفاوتی از کفش دارند. کفش‌های نزدیک یا کفش‌هایی که برای صعود فنی استفاده می‌شوند، می‌توانند دارای پنجه پهن و کفی لاستیکی ضخیم باشند.

کفش‌ها برای صعودهای چند زمینی باید راحتی تمام روز را فراهم کنند، زیرا می‌توانید ساعت‌ها از آن‌ها استفاده کنید. بسته به نوع صعودی که در حال تلاش هستید، ممکن است به یک نوع کفش یا بیشتر نیاز داشته باشید.
وقتی شک دارید، با کفش های چند منظوره شروع کنید. یک کفش کوهنوردی چند منظوره با نزول متوسط و کشش مناسب، بیشتر اهداف شما را برآورده می کند. این می تواند مانورهای فنی مانند لکه گیری و قلاب کردن انگشتان پا را انجام دهد. همچنین می تواند صعودهای ورزشی معمولی تری را انجام دهد و از دیوارهای سنگنوردی سرپوشیده عبور کند.

کفش
با کسب تجربه، کفش های تخصصی را امتحان کنید. کوهنوردان باتجربه از جفت کفش های مختلف برای کارهای مختلف استفاده می کنند. آنها ممکن است یک جفت کفش نامتقارن، تهاجمی و نوک تیز برای صعودهای ورزشی شیب دار بیرون بیاورند. سپس، برای مسیرهای طولانی یا صعودهای معمولی، ممکن است از یک جفت متفاوت با کفی سفت و تقریباً بدون نزول استفاده کنند.

یک کفش چند منظوره بیشتر پایه های شما را می پوشاند، اما با کسب تجربه و مکرر صعود، کفش های تخصصی می توانند به بهبود تکنیک کوهنوردی شما کمک کنند.
در صورت شک، یک کفش مناسب تهیه کنید. در بیشتر موارد، بهترین کفش کوهنوردی برای پاهای شما نیم سایز از کفش خیابانی شما خواهد بود. این امر به ویژه در مورد بولدرها صادق است، اما همه کوهنوردان معمولاً برای اولین جفت کفش کوهنوردی خود باید در حالت راحتی اشتباه کنند.