پودر ژل رویال شاه انگبین صادراتی اصل تقلبی

پودر ژل رویال فراورده ای است که از شاه انگبین یا همان ژل رویال بدست میاید. نگهداری ژل رویال خام کمی مشکل است. اما پودر زل رویال به دلیل حذف رطوبت مشکلات ماده خام را ندارد و در دمای محیط قابل نگهداری است. این مسئله باعث میشود شما در زمان مصرف ژل رویال دیگر نگران خراب شدن آن نباشد و با خیالی آسوده روند درمان خود را ادامه دهید. پودر ژل رویال نیازی به نگهداری در دمای یخچال و فریزر ندارد ولی نباید در تماس با هوا و یا در معرض نور خورشید قرار بگیرد.

پودر ژل رویال شاه انگبین صادراتی اصل تقلبی

خرید پودر ژل رویال شاه انگبین

خرید پودر ژل رویال شاه انگبین اگر قصد خرید پودر ژل رویال را دارید، قبل از خرید بهتر است در مورد این ماده اطلاعاتی داشته باشید. ژل رویال ماده ای است که از قرنها پیش مصرف خوراکی و دارویی داشته است و در درمان بسیاری بیماری ها موثر است. امروزه شما در هرجای دنیا که باشید میتوانید ژل رویال را خریداری و مصرف کنید.

ژل رویال در شکل های مختلفی تولید می شود. قبلا ژل رویال فقط به صورت خام در بازار وجود داشت. اما به تازگی این ماده به صورت ترکیب شده با عسل، سافت ژل، کپسول، پودر، کرم های موضعی و غیره در دسترس همگان است. ژل رویال پودر شده طرفداران بیشتری دارد.

بهتر است زل رویال به صورت خام مصرف نشود زیرا:

1. نگهداری ژل رویال خام دشوار است :اصلی ترین دلیلی که باعث شده تا تولید کنندگان این محصول به فکر تولید محصولات دیگر از ژل رویال باشند، نحوه نگهداری این ماده است. ماندگاری خواص ژل رویال در دمای بالای صفر، تنها چند ساعت ممکن است. ژله رویال باید حتما در فریزر و دمای زیر صفر نگهداری شود. کافی است چند ساعتی آن را در دمای محیط قرار دهید؛ حتی اگر فاسد نشود، خواص خود را از دست میدهد. دانشمندان تحقیقات زیادی کرده اند تا روشهای مناسب برای نگهداری این محصول را پیدا کنند. مخلوط کردن ژل رویال با عسل یا تبدیل کردن آن به پودر در دمای زیر 75 درجه سانتی گراد بهترین روش ها هستند.

2. مشخص نبودن ماده موثر موجود در ژل رویال: دومین مشکل ژل رویال خام این است که ماده موثر آن به صورت تقریبی محاسبه می شود. طبیعی است که این مشکل، تجویز پزشک برای مصرف ژل رویال یا استفاده از این ماده در تولید لوازم آرایشی بهداشتی را دشوار می کند. ماده موثر ژل رویال باید به میزان مناسب به بدن انسان برسد تا خواص لازم را به بدن برساند. همچنین برای ساخت لوازم آرایشی بهداشتی، حتما باید میزان ترکیبات آن بطور دقیق مشخص شود. به طور میانگین خواص هر 1 گرم پودر ژل رویال برابر با 3 گرم ژل رویال خام است.

پودر ژل رویال شاه انگبین اصل

پودر ژل رویال شاه انگبین اصل طعم پودر ژل رویال اصل معمولا خشک، تند و ترش است که طعم ان در دهان میماند. حتی ممکن است حالت بی حسی به دهان و زبان شما بدهد. به همین علت افرادی که حساسیت به زهر زنبور اصل دارند باید از مصرف زل رویال نیز پرهیز کنند. برای بهره مندی از خواص ژل رویال مصرف روزانه 1 تا 3 گرم از ان کافی است. پودر زل رویال را میتوانید به همراه عسل را یا چای و نوشیدنی خود مصرف کنید.

مشخصات پودر ژل رویال شاه انگبین

مشخصات پودر ژل رویال شاه انگبین پودر ژل رویال تولید شده در ایران از بهترین نوع ژل رویال است. پودر ژل رویال ایرانی به صورت پودر شده در کشور تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است. دستگاه فریز درایر ایتالیایی که ژل رویال را به پودر تبدیل می کند، میتواند این ماده را در دمای منفی 75 درجه سانتی گراد به پودر تبدیل کند و رطوبت موجود در محصول را از آن خارج سازد. این موضوع باعث شده است تا این محصول افت کیفیت پیدا نکند و خواص آن در مدت طولانی به طور کامل حفظ شود. ویژگی بارز ژل رویال ایرانی آنالیز استاندارد ان با استاندارد اروپایی این محصول است.

کاربرد و مصارف پودر ژل رویال شاه انگبین

کاربرد و مصارف پودر ژل رویال شاه انگبین فواید ژل رویال موجب شده است تا علاوه بر مصرف خوراکی بسیاری از مردم از ان به عنوان دارو استفاده کنند. بعضی از فواید ژل رویال که مهم تر هستند را در این بیان کرده ایم. ژل رویال نام هایی دیگری مانند ژل سلطنتی، اکسیر سلامتی، غذایی ملکه نیز دارد. همین اسامی اعتبار خاصی به این ماده خوراکی داده و باعث ایجاد کنجکاوی در مورد خواص آن شده است.

قبل از آنکه در مورد خواص ژل رویال توضیح دهیم باید بدانیم ژل رویال چیست؟

ژل رویال یک ترشح پروتئینی است که از غدد هیپوفارِنکس زنبور عسل خارج می شود. و ملکه در تمام طول عمر خود تنها از این ماده استفاده می کند و همچنین همه لاروها در سه روز اول عمر خود از ژل رویال تغذیه میکنند. این غذای مخصوص زنبور ملکه، ویژگی های مختلفی دارد که آن را به اکسیر سلامتی تبدیل کرده است مانند: آنتی اکسیدان بالا، ضد باکتری بودن، افزایش ایمنی بدن و اثرات ضد تومور.

بعضی افراد از ژل رویال و پودر آن به عنوان دارو برای درمان بیماری استفاده می کنند، اما نکته مهم این است که نباید آن را با گرده گل و زهر زنبورعسل اشتباه بگیرید، چون این مواد کاملا با یکدیگر متفاوت هستند. حالا به چند مورد از خواص ژل رویال اشاره می کنیم:

  1. تقویت سیستم ایمنی بدن: آزمایشات نشان داده است ژل رویال به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند. در آزمایشات انجام شده، واکنش هیستامین به آلرژن ها سرکوب شد و نشان داد که ژله رویال می تواند به کاهش علائم آلرژی فصلی کمک کند.
  2. تقویت حافظه: پژوهش های اخیر دانشمندان نشان میدهد ژل رویال حافظه کوتاه مدت را تقویت می کند زیرا ثابت شده به طور کلی نقش تقویتی روی عملکرد اعصاب دارد. می دانیم بیماری آلزایمر ناشی از اختلالات حافظه و یادگیری است به دلیل اینکه بافت مغز اسید های چرب سیر نشده زیادی در خود دارد که به ویژه در برابر حمله رادیکال های آزاد ضعیف هستند، مواد آنتی اکسیدان موجود در ژل رویال می توانند نقش اساسی در درمان و پیشگیری بیماری های تضعیف کننده سیستم اعصاب داشته باشد.
  3. سرشار از پروبیوتیک: ژل رویال منبع مهم پروبیوتیک است. پروبیوتیکها باکتری های مفیدی هستند که در حفظ سلامت دستگاه گوارشی نقش مهمی دارند. همچنین مصرف ژل رویال برای معده بسیار مفید است.
  4. عوارض یائسگی را کاهش میدهد: تحقیقات نشان می دهد که مصرف مداوم ژل رویال می تواند عوارض یائسگی را کاهش دهد و احساس سلامتی را در زنان یائسه بهبود ببخشد. پزشکان برای کاهش علائم یائسگی توصیه می کنند زنان یائسه از ترکیب ژل رویال، روغن پامچال، دامیانا و جینسینگ استفاده کنند تا عوارض یائسگی را کم کند.
  5. افزایش کلاژن پوست: آزمایشاتی انجام شده که نشان میدهد ژل رویال چروک های پوستی ایجاد شده بر اثر اشعه ماورا بنفش را کاهش میدهد. وقتی فرد به طور مرتب ژل رویال مصرف کند روند پیری پوست به تاخیر میافتد.
  6. پیشگیری از پوکی استخوان: یگ گروه ارتوپدی تاثیر ژل رویال و گرده گل بر کاهش سرعت تحلیل رفتن استخوان ها به دلیل پوکی را بررسی کردند. آن ها تراکم مواد معدنی استخوان را اندازه گیری کردند، از بافت ها نمونه برداری و نمونه های خون را برای آزمایش جمع آوری کردند. با تصویر برداری از همه این ها در میکروسکوپ الکترونی میزان کلسیم و فسفات استخوان ها را نیز اندازه گیری کردند.
  7. تفاوت هایی بین نمونه ها یافت شد که سلامت بیشتر استخوان های ستون فقرات و قسمت بالایی استخوان ران در گروه های مصرف کننده ژل رویال و گرده گل را نشان می داد. در این آزمایش ثابت شد ژل رویال موجب کاهش از بین رفتن استخوان به دلیل پوکی استخوان میشود زیرا میزان کلسیم و فسفات بافت استخوانی در نمونه های گروه مصرف کننده بیشتر بود.
  8. درمان کننده زخم ها: از قدیم الایام اطبا برای درمان زخم ها از عسل استفاده میکردند. تحقیقات اخر دانشمندان نشان می دهد ژل رویال نیز فواید قابل توجهی در درمان زخم دارد.
  9. درمان ناباروری مردان: با آزمایشاتی که دانشمندان بر تاثیر ژل رویال روی پارامترهای اسپرم، درجه تستوسترون و مالون دی آلدئید بر موش ها انجام داده اند ثابت شد ژل رویال همانطور که برای درمان ناباروری موش نر موثر است بر درمان ناباروری مردان نیز موثر خواهد بود.
  10. پیشگیری و درمان دیابت: تحقیقات نشان می دهد مصرف ژل رویال در تنظیم گلوکز خون موثر بوده بدین ترتیب میتواند در پیشگیری و درمان دیابت نوع دو موثر باشد.
  11. کاهش دهنده ناراحتی های ناشی از موکوزیت (التهاب غشاء مخاطی): ژل رویال (شاه انگبین) می تواند در بهبودی بیماران تحت پرتو درمانی و شیمی درمانی کمک کننده باشد. استفاده از ژل رویال تاثیر زیادی در بیماری موكوزيت شديد دهان داشته و این تاثیر ناشی از فعالیتهای ضد التهابی يا آنتی اکسیدانی ژل رویال است.
  12. کاهش عوارض شیمی: افرادی که تحت درمان با شیمی درمانی هستند زخمهای دردناک و زخم های دهانی را تجربه می کنند. که مصرف تنها 1 گرم ژل رویال در روز میتواند به بهبود این زخم ها کمک کند.
  13. افزایش گلبول قرمز خون: مصرف ژل رویال گلبول های قرمز را افزایش داده و کم خونی بدن را درمان میکند. ژل رویال با افزایش سطح تستوسترون، تعداد گلبول های قرمز را افزایش میدهد.
  14. کاهش دهنده کلسترول خون: ژل رویال سوخت و ساز چربی را افزایش می‌دهد.
  15. محافظت از مغز: مصرف ژل رویال روند بیماری آلزایمر را کند میکند. مصرف ژل رویال حافظه مکانی، یادگیری و عملکرد مغز را در بیماران مبتلا به زوال عقل را بهبود میدهد.
  16. درمان بیماری های مغز و اعصاب: ژل رویال به دلیل داشتن استیل کولین و فسفولیپید در درمان مشکلات عصبی مانند آلزایمر، ام.اس، فراموشی و پارکینسون نقش مهمی دارد. ژل رویال به دلیل داشتن ویتامین های B Complex، هورمون های طبیعی، مواد معدنی، اسید فولیک و اسید های چرب مفید در کاهش دردهای میگرنی، درمان افسردگی، کاهش استرس و بی خوابی های شبانه و اختلالات روانی، هیجان زیاد نیز موثر است.
  17. افزایش دهنده طول عمر: ژل رویال که به اکسیر سلامتی معروف است به دلیل داشتن خواص فوق العاده تمام نیاز بدن به مواد مفید و ضروری را تامین میکند و اگر فرد در طول عمر خود از ان مصرف کند همیشه بدنی سالم خواهد داشت و طول عمر او نیز افزایش خواهد یافت. البته در صورتی که می خواهید ژل رویال را بصورت مداوم مصرف کنید، بهتر است پس از ۳ ماه مصرف یک دوره ۱ ماهه قطع مصرف داشته باشید.

فروش ارزان پودر ژل رویال شاه انگبین صادراتی

فروش ارزان پودر ژل رویال شاه انگبین صادراتی پودر ژل رویال را می توانید از فروشگاه های آنلاین فروش این محصول یا حتی داروخانه ها تهیه کنید. اگر بیش از مقدار نیازتان خرید کرده اید نگران فاسد شدن ان نباشید زیرا پودر ژل رویال در طولانی مدت در محیط اتاق قابل نگهداری است و خواص خود را از دست نمیدهد. توجه داشته باشید که اگر پودر ژل رویال را بصورت کپسول شده خریداری میکنید توضیحات روی بسته را با دقت بخوانید زیرا کپسول شده ان را با مواد دیگر ترکیب می کنند.

کارخانه پودر ژل رویال شاه انگبین صادراتی

کارخانه پودر ژل رویال شاه انگبین صادراتی قیمت فروش ژل رویال در تهران با توجه به تقاضای بسیار زیاد برای خرید این محصول به عنوان یک دارویی موثر و قوی جهت درمان بیماری های مختلف بسیار با اهمیت بوده و اغلب تولید کنندگان ان را با قیمت مناسب و ارزان عرضه میکنند و نمونه اصل و مرغوب آن را فروشگاه ها و مراکز معتبر و تخصصی داخلی عرضه و به خارج از کشور نیز صادر می کنند.

قیمت ژل رویال در تهران و مراکز معتبر و شناخته شده معمولا مناسب و ارزان است که یکی از دلایل عرضه با قیمت مناسب وجود رقابت تنگاتنگ در میان تولید کنندگان و عرضه کنندگان این محصول است. و هر تولید کننده سعی میکند تا با ارائه خدمات ویژه نظر مشتریان بیش تری را بسوی محصول خود جلب کند و رضایت اکثر مشتریان را بدست آورد.

تهیه و خرید ژل رویال مرغوب اصل بصورت حضوری و آنلاین صورت می گیرد. و در سال های اخیر دیگر شما می توانید با خرید آنلاین بدون اتلاف وقت و انرژی محصول مورد نظر خود را در هر جای دنیا تهیه کنید.

پودر ژل رویال برای لاغری

پودر ژل رویال برای لاغری یکی از مشکلاتی که باعث اضافه وزن در افراد می شود، اختلال در متابولیسم بدن است. این علت یکی از عمده ترین دلایل چاقی افراد است. ژل رویال میتواند متابولیسم بدن را تنظیم کند و نقش موثری در درمان چاقی داشته باشد. در واقع ژل رویال متابولیسم بدن انسان را به سمت جلوگیری از انباشت بیش از حد چربی سوق می دهد. در طب سنتی ایرانی و طب سنتی چینی به وضوح در مورد تاثیر ژل رویال بر کاهش وزن گفته شده است. حتی مصرف ژل رویال در زنان مبتلا به دیابت نوع 2، باعث میشود در کمترین زمان وزن خود را کاهش دهند.

تحقیقات نشان میدهد وقتی مکمل ژل رویال حتی در رژیم غذایی با چربی بالا مصرف شود، می تواند چربی مضر یا همان چربی سفید را کاهش دهد؛ این در حالی است که ژل رویال چربی قهوه ای یا همان چربی خوب را کاهش نمی دهد.