ورزش صبحگاهی با کفش پاشنه بلند زنانه در پارک ارم

فرضیه انحنای کمر و مطالعات کنونی یافته‌های نامرتبط قبلی را با هم پیوند می‌دهند، نشان می‌دهند که چندین فرضیه جایگزین قابل قبول در ابتدا نمی‌توانند یافته‌های مشاهده‌شده را توضیح دهند.

یک توضیح تئوری ثابت برای یک دلیل ارائه می‌دهند که چرا پوشیدن کفش‌ پاشنه بلند بر جذابیت زنان تأثیر می‌گذارد.

از آنجایی که ما عکس‌ها را بالای مچ پای زنان برش دادیم و به ارزیابی‌کنندگان از ماهیت تفاوت بین عکس‌ها اطلاع ندادیم، معتقدیم که آنها از نوع کفشی که زنان می‌پوشیدند و از این حقیقت که نوع کفش در آن متفاوت است بی‌اطلاع بودند.

عکس ها. با این وجود، از آنجایی که ما مستقیماً ارزیابی نکردیم که آیا ارزیابی‌کنندگان از نوع کفشی که زنان می‌پوشیدند یا خیر، این یک محدودیت مطالعه است.

اگرچه برش عکس‌ها در مچ پا ما را قادر می‌سازد تا چندین توضیح جایگزین را رد کنیم، طرح تحقیقاتی کنونی نمی‌تواند همه سردرگمی‌های بالقوه را از بین ببرد.

 

به عنوان مثال، ممکن است در مطالعه 2، پاشنه‌ها تون عضلانی زنان را افزایش دهند.

در واقع، بهبود تون عضلانی ممکن است دلیل دیگری برای تأثیر کفش های پاشنه بلند بر جذابیت زنان باشد.

با این حال، به جای تضعیف یافته‌های فعلی – که یک اثر وابسته به انحنای کمر را نشان می‌دهند که با تون عضلانی قابل توضیح نیست – در نظر گرفتن تأثیر پاشنه‌ها بر تون عضلانی ممکن است بینش بیشتری در مورد یافته‌های فعلی ارائه دهد.

با این حال، مانند تون عضلانی، این نمی تواند تأثیر دقیق و وابسته به انحنای کمری پاشنه ها بر جذابیت را توضیح دهد.

علاوه بر این، لوئیس و همکاران. (2015) نشان داد که محرک هایی که در انحنای کمر متفاوت هستند، به طور سیستماتیک در جذابیت آنها به عنوان تابعی از انحنای کمر متفاوت است.

با این وجود، تحقیقات آینده ممکن است از تلاش برای تفکیک این تأثیرات بالقوه متمایز کفش‌های پاشنه بلند بر جذابیت سود ببرند.

یک امکان استفاده از محرک های عکاسی است که فقط قسمت قدامی یا خلفی زنان را نشان می دهد.

ما منتظر تحقیقات آینده هستیم که این تأثیرات بالقوه متمایز را در درک جذابیت از هم جدا کند.