مکرون تراکتور اسباب بازی بزرگ را به امباپه هدیه داد!!!

این یک سوال ساده به نظر می رسد، با یک پاسخ سریع، یعنی فعالیتی است که بیشتر کودکان، گاهی بزرگسالان برای لذت انجام می دهند.

با این حال، این، در حالی که پاسخ نادرستی نیست، قطعا نمی تواند جامع در نظر گرفته شود.

با توجه به اینکه بازی فعالیتی است که ریشه های دورافتاده ای دارد، می توان گفت که هر دوره ای بازی های خاص خود را داشته است.

بنابراین، بازی بیان واقعی فرهنگ انسانی در اینجا و اکنون، یعنی در لحظه است که در آن توسعه می یابد.

شما می توانید تراکتور اسباب بازی بزرگ را برای فرزندتان تهیه کنید.

کلمه ایتالیایی “بازی” در معنای خود اصطلاحات لاتین “iocus” (شوخی، شوخی، شوخی، سرگرمی، سرگرمی، چیز کم اهمیت، جوک) و “ludus” (شادی، شادی، شادی، رویدادهای عمومی، صحنه) را با هم ترکیب می کند.

اجراها، بازی اکشن، ورزش رقابتی، با شخصیت جدی تر) در زبان انگلیسی، حتی امروزه، اصطلاح بازی از اصطلاح بازی متمایز می شود.

اسباب بازی

بازی در نظر گرفته شده به عنوان یک بازی، بازی، طرح شجاعانه، بازی، امتیاز. بازی به عنوان بازی بازی، شمارش، کمدی، سرگرمی، بازی درک می شود.

این بازی برای استراحت و لذت بردن مفید است، خلاقیت ما را به نمایش می گذارد و به ما امکان می دهد بسته به نوع بازی انجام شده، توانایی های فیزیکی یا ذهنی خود را افزایش و بهبود دهیم.

ویژگی اصلی بازی انتخاب داوطلبانه برای بازی است.

داوطلبانه بودن تصمیم بیانگر آزادی است، ما آزادانه تصمیم می گیریم درگیر شویم و بازی کنیم، می پذیریم که به قوانینی که از پیش تعیین شده اند تسلیم شویم، اما این استرس زا نیست.

ما همچنین این امکان را داریم که قوانین بازی را که قرار است انجام دهیم هر از چند گاهی تغییر دهیم، قوانینی که با این حال، پس از ایجاد، باید متعهد به رعایت آنها باشیم.

مفهوم بازی به ویژه در زمینه آموزشی به عنوان ابزاری اساسی در رشد مراحل تکاملی کودک مورد مطالعه قرار گرفته است.

از طریق بازی، به ویژه از طریق انواع بازی ها (بازی های حسی- حرکتی، بازی های نمادین، بازی های کاربردی، انفرادی، بازی های رایگان و بازی های هدایت شده) مناسب برای مراحل مختلف رشد کودک، کودک به مراحل رشد و تکامل می رسد. پیشرفت روانی، عاطفی و منطقی.

در طول سن رشد، بازی به کودک اجازه می دهد تا ذهن و بدن خود را تمرین دهد، تخیل خود را توسعه دهد، یاد بگیرد که احساسات خود را کنترل کند، بنابراین در حین بازی، کودک یاد می گیرد که با سایر همسالان و بزرگسالان ارتباط برقرار کند.

بنابراین بازی مرحله اساسی در رشد کلی شخصیت کودک را تحقق می بخشد و به همین دلیل است که باید تحریک، مجاز و تقویت شود.