مرد عربستانی همسرش را بخاطر سایز بزرگش با مانتو قتل رساند

تناسب مناسب را بدست آورید. مردان بزرگ‌تر فکر می‌کنند که پنهان شدن زیر لباس‌های گشاد سایز آنها را استتار می‌کند. با این حال، این درست نیست.

لباس‌های متناسب نسبت به لباس‌هایی که خیلی بزرگ هستند، جذاب‌تر و راحت‌تر هستند. لباس‌های گشاد درهم و برهم به نظر می‌رسند.

به طور مشابه، لباس های خیلی کوچک فقط وزن اضافی شما را برجسته می کند. پوشیدن مانتو زنانه سایز بزرگ مناسب برای زنان چاق بسیار مهم است.

روی کمر خود تاکید کنید. مهم نیست که چه اندازه ای هستید، بهتر است اندام خود را نشان دهید تا نه.

لباس هایی را انتخاب کنید که بر کمر شما تأکید داشته باشد. حتی خانم‌های بزرگ‌تر هم چهره‌های ساعت شنی دارند و نشان دادن آن‌ها مهم است.

مانتو

این بدان معناست که به جای اینکه سعی کنید به سادگی آنها را پنهان کنید یا آنها را بپوشانید، لباسی بپوشید که به درستی مناسب باشد و ویژگی های شما را برجسته کند.

از رنگ ها و الگوها به نفع خود استفاده کنید تا با راه راه های عمودی یا یک کمربند جالب توجه را به خط کمر خود جلب کنید.

به دنبال تاپ‌هایی باشید که کناره‌های کمر شما و همچنین جلوی شما را از بین می‌برند – آنها نباید خیلی تنگ یا خیلی گشاد باشند.

یک لباس به سبک A یا سبک امپراتوری بپوشید. این مدل‌ها انحنای شما را برجسته می‌کنند و در عین حال شکم، ران یا باسن شما را استتار می‌کنند. نیمه‌ی پایین و روان لباس بسیار جذاب‌تر از لباس‌های متناسب است که هر برآمدگی یا نقصی را نشان می‌دهد.

یک استایل جذاب برای اکثر تیپ‌های اندام، لباس پوشیدنی است.

از لباس های ضخیم خودداری کنید. هر چه مواد سنگین‌تر باشد، بیشتر به حجم بدن شما می‌افزاید. ژاکت ها و پیراهن های ضخیم می توانند شما را بزرگتر از آنچه هستید نشان دهند. به علاوه آنها می توانند به تعریق بیشتر کمک کنند، که یک مشکل رایج برای مردان بزرگتر است