فرش ابریشم گونه مشهد اردهال

یکی از پرکاربردترین عناصری که در خانه ما برای دکوراسیون نیز استفاده می شود فرش ابریشم گونه مشهد اردهال است که از اولین روزهای بشر استفاده شده است.

مورخان در متون مقدس کهن اشارات متعددی به هنر قالی بافی یافته اند و نوشته های کلاسیک علائم در تاریخ نشان دهنده کوچ نشینان اوراسیا، مغولی

قدمت سیبری به هزاره سوم قبل از میلاد برمی گردد، به عنوان اولین قالیبافانی که تا به حال قالی بافی را معرفی کردند.

ایده فرش و فرش فرش ابریشم گونه مشهد اردهال  به بقیه دنیا  انتقال یافت. با این حال، این فرش ها صرفا برای هدف مفیدی مانند سطوح نشستن و خوابیدن برای گرم نگه داشتن آنها در سرمای وحشیانه است.

با گذشت زمان که حیوانات اهلی شدند، عشایر متوجه شدند که پشم از گوسفند است می تواند برای فرش سازی مفید باشد. آنها سپس با پشم گرم ضخیم آزمایش کردند..

فرش

از آنجایی که عشایر از مکانی به مکان دیگر سفر می کردند، افراد دیگر به زودی در معرض دید قرار گرفتند به هنر قالی‌سازی و در نهایت این هنر در بسیاری از فرهنگ‌های دیگر شهرت یافت.

از جهان. با گذشت زمان، فرهنگ‌های مختلف به روش‌های خاص خود به این امر کمک کردند سیر تکاملی فرش به زودی بافندگی هایی برای ساخت قالی ساخته شد. این بافندگی ها بودند.

دستگاه چوبی متشکل از دو شاخه دوشاخه ای که توسط یک به هم متصل شده اند قطعه متقاطع این دستگاه‌ها برای آسان‌تر کردن فرآیند بافتن ساخته می‌شدند. به

رشته های اتصال را صاف کنید، یک میله چوبی به همراه Looms استفاده شد. بافندگان در این بافندگی‌ها از رنگ‌ها و مواد طبیعی استفاده می‌کردند. در نهایت رنگ ها ساخته شد.

از پوشش گیاهی برای رنگ آمیزی الیاف به منظور ایجاد یک فرش رنگارنگ تر شروع شد.

بعدها چینی ها موادی مانند ابریشم و پنبه را برای تولید فرش معرفی کردند. آسیایی ها هماستفاده از قاب های افقی در هنگام بافتن قالی، به همین دلیل شکل قالی ها کمک می کند برای سفر مفید خواهد بود اگرچه تقریباً هر فرهنگی به چیزی کمک کرد
با این حال، در تاریخچه فرش، به طور گسترده اتفاق نظر وجود دارد که قالی‌سازی بالاترین سطح را دارد استادانه ترین و ماهرانه ترین بیان در فرهنگ های آسیایی و اسلامی.