شال مبل بافتنی که قابلیت تغییر رنگ دارد

من تازه در حال بهبودی از «آنفولانزا» هستم – از این رو سکوت طولانی مدت – و دوستم یان کلارک از من خواست مقاله ای را که در مورد شال پانسمان برای Yarn Forward ماه های زیادی پیش انجام داده بودم، تجدید چاپ کنم. این قسمت پایانی شال اسرارآمیز بود، اما تمام موارد زیر برای همه شال ها صدق می کند.

بعد از اینکه مدت زیادی را صرف بافتن شال مبل بافتنی خود کردید. ارزش آن را دارد که کمی وقت بگذارید تا آن را به درستی تمام کنید….
لباس پوشیدن چیست؟
پانسمان (یا مسدود کردن) اساساً خشک کردن یک قطعه توری بافتنی تحت کشش است به طوری که سوراخ ها را باز کنید. این فرآیند یک آشفتگی ناخوشایند را به توری زیبا تبدیل می کند. پانسمان به ویژه برای الیاف طبیعی، گیاهی و حیوانی مهم است. برای الیاف مصنوعی اهمیت کمتری دارد.

شال
اساساً باید توری را بیرون بکشید و در حالی که خشک می شود آن را در این حالت کشیده ثابت کنید. در یک دنیای ایده آل، شما به یک فضای مسطح، کمی بزرگتر از وسیله مورد نظر نیاز دارید که بتوان سنجاق ها را در آن گیر کرد. مواد دقیق مهم نیست – این یک مورد برای یافتن آنچه برای شما مناسب است است.
شال شسته می شود و سپس خیس روی سطح قرار می گیرد. با شروع از مرکز، بافتنی صاف شده و در جای خود سنجاق می شود. سپس به مدت 24 ساعت بیشتر از زمانی که احساس می شود خشک می شود، می گذاریم تا خشک شود.
در روزهای گذشته، افرادی که توری می بافتند برانکارد شال داشتند. اینها قاب های چوبی هستند که به هم متصل می شوند و در هر اینچ یا بیشتر میخ هایی کوبیده می شوند. این روزها بداهه خیلی بیشتر شده است! اگر اصول اولیه را درک کنید، می توانید راهی پیدا کنید که مناسب شما و خانه شما باشد.