راز برتری تولیدی کاپشن چرم مردانه تبریز نسبت به رقیبان خود برملا شد

برداشت آنها از ژاکت دانشگاهی برای علاقه مندان به جین طراحی شده است که از بهترین چیزی که ژاپن ارائه می دهد قدردانی می کنند.

برندهای دیگر در صنعت تولید کاپشن چرم مردانه مشهد (به عنوان مثال، Dehen 1920 و Golden Bear) برای بدنه کت به پشم روی آورده اند، اما Nine Lives با استفاده از ساشیکو 100٪ پنبه ای که با دست رنگ شده با نیل، آن را در مسیرهای کاملاً جدیدی قرار می دهد.

نتیجه یک بدنه با بافت ناهموار است که با نزدیک شدن به آن بهتر و بهتر می شود. ممکن است بتوانید یک ژاکت پشمی خوش ساخت را با یک چهارم قیمت آن انتخاب کنید، اما این همان ژاکت دانشگاهی است که به کمال کامل انجام شده است.

تا زمانی که Freewheelers تاج را ربوده بود، Real McCoy’s پادشاه بلامنازع دسته ژاکت های چرم ناهموار و خوش ساخت بود و در مقایسه با قیمت کاپشن چرم تبریز قیمت گران تری داشت. با این حال، این بدان معنا نیست که Real McCoy’s به هیچ وجه از رقیب ژاپنی خود پایین تر است. این یک تصویر پایانی است، که چرخ‌های آزاد به لطف تعهدشان به هنر بیش از تولید مثل، کوچک‌ترین امتیاز را به دست می‌آورند.

در بخش بازتولید، به سادگی نمی توان از Real McCoy’s برتری داشت. قطعات Buco آنها، که به آنها کمک کرد تا آنها را به عنوان یک نشان قابل حساب و کتاب تثبیت کنند، همچنان برخی از بهترین کت های چرمی هستند که می توانید در هر کجا پیدا کنید.
J-31 آنها ممکن است بهترین قطعه موتور سیکلت تولید مثل خالص در همه جا باشد. چرم اسب گیاهی برنزه شده عملاً ضد گلوله است و ردیف دوتایی دکمه‌های روکش کروم آن را به نظر می‌رساند که به کت خود پرچ کرده‌اید.

برای کار کردن، J-31 باید از اینکه بهترین کاپشن چرم مردانه را پوشیده است اطمینان حاصل کند. آن را با سنگین ترین و تاریک ترین کیت خود جفت کنید و به جاده بروید و ردی از لاستیک و قلب های شکسته را پشت سر خود بگذارید. پادشاهان حاکم صحنه ژاکت چرمی، فری‌ویل‌ها به سادگی اسم بدی ندارند. برداشت آنها از قطعات اوایل و اواسط قرن اساسا کلمه نهایی است. وقتی نوبت به آنها رسید، بعید است که کسی تفسیر بهتری ارائه دهد.

Freewheelers تنها از سال 2009 به تولید قطعات پرداخته است. آنها بر روی تجربه چندین دهه خود ایستادگی نمی کنند. آنها فقط به سمت بشقاب رفتند و با اولین حرکت، خود را به عنوان سازندگان لحظه تثبیت کردند.

مرد پشت برند تولیدی کاپشن چرم مردانه، آتسوشی یاسویی، چرم خود را در Real McCoy تهیه کرد. در طول مدت تصدی خود در آنجا، او مسئول برخی از نمادین‌ترین قطعات این برند بود، بنابراین وقتی به تنهایی شروع به کار کرد، واضح بود که فروشگاه جدید او یک رقیب سرسخت خواهد بود، اما کارگاه او فراتر از انتظارات است.

 

  • منابع:
    1. Any jacket by Freewheelers
  • تبلیغات:
    1. بازده ای محصول در درخت بادام هندی
    2. روش کاشت صحیح درخت بادام هندی
    3. مقایسه روش های مختلف تولید تخمه آفتابگردان
    4. مصرف پنیر در سن بلوغ ممنوع شد!!