دستگاه روغن گیر خانگی اویلی موجب آتش گرفتن فروشگاهی در آستارا شد

شما می توانید از روغن نارگیل برای کارهایی فراتر از پخت و پز استفاده کنیدو به راحتی در منزل با دستگاه روغن گیر خانگی اویلی ان را تهیه کنید.

این روغن بسیار متنوع است و می توان از آن به عنوان مرطوب کننده پوست، دئودورانت طبیعی، پاک کننده آرایش، سفید کننده دندان، سرم صاف کننده مو و نرم کننده استفاده کرد.
فواید تغذیه ای روغن های فشرده سرد محبوب:

این روغن برای پختن در آن بسیار محبوب است زیرا می تواند طعمی لذیذ به مرغ و سبزیجات بدهد و تری گلیسیریدهای زنجیره متوسط آن برای مبارزه با ویروس ها، متعادل کردن کلسترول و حتی کمک به کاهش وزن نشان داده شده است.

دانه‌های کتان سرشار از امگا 3 سالم و اسیدهای چرب خوب، با قلب‌های سالم‌تر، کاهش التهاب و پوست سالم‌تر مرتبط هستند.

روغن بذر کتان طعمی آجیلی و کمی شیرین می دهد، بنابراین برای سس سالاد، اسموتی، دیپ و سس مناسب است.
دانه های کدو تنبل سرشار از ویتامین های A، K و E و همچنین روی هستند که همگی به مرطوب کردن پوست و مو کمک می کنند.

مصرف روغن کدو تنبل می تواند به کاهش کلسترول بد و افزایش کلسترول خوب کمک کند. این روغن برای سس کردن غذاهایی مانند مرغ، سالاد، دیپ، سوپ و ماهی عالی است.

دستگاه

همچنین می تواند به عنوان یک وینگرت عالی عمل کند. بهتر است روغن دانه کدو تنبل را حرارت ندهید زیرا در واقع می توانید به ویتامین های موجود در آن آسیب بزنید.

این دستگاه کوچک شما را قادر می سازد تا روغن پرس سرد سالم و طبیعی تولید شده را در راحتی خانه خود بسازید.

این یک پرس روغن سرد خانگی است که با استفاده از دماهای پایین، روغن را از آجیل و دانه ها فشرده و استخراج می کند تا از بالاترین کیفیت روغن اطمینان حاصل شود. همچنین از مواد بدون BPA ساخته شده است که حتی برای شما و خانواده‌تان ایمن‌تر و سالم‌تر می‌شود.

روغن گیر خانگی اویلی بسیار متنوع است و به کاربران اجازه می دهد تا روغن پرس سرد تازه را از دانه ها و مغزهای زیر استخراج کنند: –

کنجد، آفتابگردان، کدو تنبل، کلزا، شاهدانه، خشخاش، گل مغربی، زیره سیاه، نارگیل (تکه های خشک شده)، بادام، آجیل کاج، گردو، فندق، بادام زمینی، بادام هندی، آجیل برزیلی، پسته و آجیل ماکادمیا.

علاوه بر همه اینها، می‌تواند از جو دوسر دانه‌های جو دوسر درست کند.

روغن گی خانگی ویلی دارای یک پارچ شیشه ای و یک صافی استیل ضد زنگ می باشد.

شامل یک دستکش محافظ و یک سنجاق فلزی برای تمیز کردن راحت تر است.