خرید پوست خرس ارزان بزرگترین معضل مردم مراکش شد!

مگ متیوز روز پنجشنبه در اینستاگرام به گارد سلطنتی ملکه حمله کرد که از پوست خرس واقعی در کلاه‌های تشریفاتی خود استفاده کرده است و نه خز مصنوعی.

همسر سابق نوئل گالاگر، 56 ساله، در مراسم جشن Trooping Of The Color در حالی که صدها سرباز با سرپوش های بلند مشکی رنگ با افتخار در مرکز خرید صف آرایی کرده بودند، به پلتفرم رسانه های اجتماعی رفت. مگ یک کلیپ دانه‌دار از ملاقات اعلیحضرت با نگهبان به اشتراک گذاشت که نوشته بود «جشن مبارک یا هست؟». این کلاه‌ها از پوست خرس‌های سیاه وحشی کانادایی ساخته شده‌اند که برای کاهش تعداد آن‌ها از بین می‌روند.

در سال 2021 در دولت بر سر طرح‌هایی برای جایگزینی کلاه‌های پوست خرس گارد ملکه با سرپوش‌های “بدون ظلم” طراحی شده توسط استلا مک کارتنی درگیری در دولت شروع شد. مگ نوشت: “جشن مبارک یا نه؟” نه برای 100 خرس سیاه که هر سال برای نگهبانان ملکه کشته می شوند، برای هر کلاه تشریفاتی یک خرس سیاه کامل لازم است و حتی برای جنگ از آنها استفاده نمی شود، وزارت دفاع باید پاسخگوی زیادی باشد.

“مطمئنم که کریستوفر رابین و آلیس هیچ ایده ای نداشتند که وقتی برای تماشای تعویض گارد رفتند… همان طور که من نمی دانستم اگر شما این واقعیت وحشتناک را نمی دانستید، لطفا در زیر پاسخ دهید. این پس از آن صورت گرفت که بازیگر و مدل رافرتی لاو 25 ساله نیز با وجود نداشتن تجربه نظامی، وزارت دفاع را هدف قرار داد.

حرفه جدید رافرتی در فعالیت‌های اجتماعی مسیر پدرش جود لاو را دنبال می‌کند – که قبلاً نامه‌ای از طرف PETA ارسال کرده بود و از سازمان تجارت جهانی خواسته بود که ممنوعیت واردات خز فوک از اتحادیه اروپا را حفظ کند. این مدل قبلاً تلاش کرده بود با ایفای نقش در بازسازی جهانی اولیور توئیست، راه های بازیگری جود را دنبال کند.

کمپین رافرتی همچنین 16 سال پس از عکس گرفتن برهنه مادر رافرتی برای سریال معروف PETA “من ترجیح می‌دهم برهنه بروم تا خز بپوشم” انجام می‌شود.

در جنگ صلیبی جدید حقوق حیوانات، رافرتی به این نکته اشاره می‌کند که برای ساختن یک کلاه، حداقل به پوست یک خرس نیاز است، که “مطلقاً هیچ هدف نظامی ندارد – با این حال، هر کلاه 1710 پوند برای مالیات دهندگان هزینه دارد”.

بیش از 1 میلیون پوند از پول مالیات دهندگان بریتانیا در هفت سال گذشته صرف این کلاهک ها شده است، علیرغم این واقعیت که ECOPEL پیشنهاد کرده است تا سال 2030 خز مصنوعی رایگان نامحدودی را به وزارت دفاع عرضه کند.

  • منابع:
    1. In the video, Law explains that these bears are often nursing mothers