با روغن موتور زادو گرفتگی فاضلاب آشپزخانه را رفع کنید!!

متأسفانه، همه رانندگان از همه چیزهایی که باید بدانید تا خودروی خود را سالم، همیشه کاربردی و کارآمد نگه دارید، آگاه نیستند.

در واقع، بسیاری از سفرها به این فکر می کنند که اگر همیشه باک را پر از سوخت کنند، ماشین بدون هیچ مشکلی به حرکت خود ادامه می دهد.

با این حال، درست است بدانید که تعمیر و نگهداری خوب وسیله نقلیه، که توسط مکانیک های متخصص در این بخش انجام می شود، برای همیشه ایمن و کارآمد بودن خودرو ضروری است.

همه نمی دانند موتور ماشینشان چگونه است، اما این کاملاً اساسی نیست، برعکس. نکته ضروری این است که آن را به طور دوره ای توسط مکانیک بررسی کنید.

روغن موتور زادو مهمترین جزء خودرو است که اگر به درستی از آن مراقبت نشود، واقعاً می تواند آسیب های بسیار جدی و جبران ناپذیر یا بسیار گران قیمتی را متحمل شود.

روغن

در عناصر لازم برای موتور روغن وجود دارد، نوع خاصی از روان کننده که عملکرد صحیح و عملکرد بهینه موتور را تضمین می کند. سطح و کیفیت روغن خودرو باید به صورت دوره ای بررسی شود.

روغن موتور چیست؟ روغن موتور در اتومبیل ها و موتورسیکلت ها استفاده می شود زیرا برای حفظ اجزای مکانیکی موتور همیشه به خوبی روغن کاری می شود.

این شامل یک پایه هیدروکربنی و افزودنی های مختلف است که می تواند منشاء معدنی (به ویژه برای ماشین آلات کشاورزی) یا منشاء مصنوعی یا نیمه مصنوعی داشته باشد.

مواد مصنوعی و نیمه مصنوعی بسته به نوع وسیله نقلیه آنهایی هستند که در خودروها استفاده می شوند.

از نظر برند، عملکرد تضمینی، چگالی، ویسکوزیته و افزودنی های خاصی که دارند با یکدیگر متفاوت هستند.

روغن موتور برای چه مواردی استفاده می شود؟ روغن موتور همچنین به لطف استفاده از مواد افزودنی خاص، برای عملکردهای مختلفی استفاده می شود که عملکرد خودرو را بالا نگه می دارد.

روغن موتور باید قطعات مکانیکی متحرک داخل موتور را روغن کاری کند و همچنین به خنک کاری و دوام آن کمک می کند.

وظیفه محافظت از سطوح فلزی در برابر پدیده خوردگی را بر عهده دارد، اجزایی را که با آنها در تماس است تمیز نگه می دارد و به تشکیل تا حد امکان باقی مانده های احتراق کمک می کند.